Date of publication
29/06/2020
Date of order
09/06/2020
29/06/2020
I had to wait about 3 weeks for delivery. They did not contact me to say there would be a delay as the goods were not yet in the country, and I had to chase up my order after 10 days. However, the customer service on the phone was polite and informative. When to trousers arrived they were very small on size, so I rang to ask for an exchange and was told it would take a further 2 weeks to process
3.00
Fair

peterhahn.co.uk replies: 30/06/2020
Thank you for your review. We are sorry to hear about the lack of communication regarding your order. I can confirm the refund was processed for you on the 26.06.2020, please allow 3-5 working days for this to be showing in your account. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
26/06/2020
Date of order
07/06/2020
26/06/2020
The jeans did not fit well - too tight on waist.
3.00
Fair

peterhahn.co.uk replies: 29/06/2020
Thank you for your comment. We are sorry to hear the jeans are not a suitable fit. Please send them back to us using the Royal Mail label enclosed in your parcel, and we will issue you a full refund. Kind regards your PETER HAHN team.

Date of publication
25/06/2020
Date of order
06/06/2020
25/06/2020
Despite restrictions due to Covid19 experience long delays in receiving goods after ordering. Am generally pleased with quality of goods bought
3.33
Fair

peterhahn.co.uk replies: 26/06/2020
Thank you for your comment. Please accept our sincerest apologies for the delays due to the circumstances. We are pleased to hear you are happy with the goods. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
25/06/2020
Date of order
06/06/2020
25/06/2020
I was disap[ointed with what i ordered perhaps too many treats in lockdown
3.33
Fair

peterhahn.co.uk replies: 26/06/2020
We are sorry you were not pleased with your chosen items. Please feel free to send the item back using the Royal Mail returns label, and we will issue you a full refund once we receive the item back. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
23/06/2020
Date of order
04/06/2020
23/06/2020
Ordered 4th June with a delivery date as out of stock by 20th June ... I did ring on 19th as had not heard update . The customer service advisor was very polite and said should be here by next day ... it arrived 22nd and was wrong size !!! Have decided to keep and work with the jeans but not really impressed with my first order
3.00
Fair

peterhahn.co.uk replies: 24/06/2020
Thank you for your patience. Stock permitting, we aim to deliver orders within 8 working days. We apologise for the delay in receiving your order. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
22/06/2020
Date of order
03/06/2020
22/06/2020
I fine the clothes-are good Quality but the delivery time is very slow compared to other firms
3.33
Fair

peterhahn.co.uk replies: 25/06/2020
Thank you for your comment. Stock permitting, we aim to deliver items within 8 working days. We apologise for any delays during this period. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
20/06/2020
Date of order
01/06/2020
20/06/2020
very slow service,takes to long to arrive
3.33
Fair

peterhahn.co.uk replies: 22/06/2020
Stock permitting, we aim to deliver within 8 days. We apologise for any delays outside of this. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
15/06/2020
Date of order
27/05/2020
15/06/2020
Delivery took longer than I expected- had to e mail to confirm actuall delivery time
3.33
Fair

peterhahn.co.uk replies: 18/06/2020
Thank you for your feedback. Stock permitting, we aim to deliver within 8 days and apologise for any delays. Your confirmation email should show your anticipated delivery date, Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
14/06/2020
Date of order
26/05/2020
14/06/2020
Garment returned as it was not suitable
3.33
Fair

peterhahn.co.uk replies: 15/06/2020
I'm sorry that your item was not suitable on this occasion. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
12/06/2020
Date of order
24/05/2020
12/06/2020
Speed up your deliveries I waited so long for it to arrive.
2.67
Fair

peterhahn.co.uk replies: 15/06/2020
Thank you for your feedback. Delivery is normally within 8 days (stock permitting). Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
09/06/2020
Date of order
21/05/2020
09/06/2020
Was disappointed with the amount of time to get my order , but understand
We are in difficult times .
3.33
Fair

peterhahn.co.uk replies: 15/06/2020
Stock permitting, delivery is normally within 8 days. We understand that deliveries are taking longer that we'd like at the moment and appreciate your patience. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
09/06/2020
Date of order
20/05/2020
09/06/2020
I know that it is a difficult market at the moment
3.00
Fair

peterhahn.co.uk replies: 15/06/2020
Thank you for your feedback. Please let us know how we can do better. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
07/06/2020
Date of order
19/05/2020
07/06/2020
Be prepared. All purchases from this company take at least 3 or more weeks to arrive despite the products advertised as being in stock.
3.33
Fair

peterhahn.co.uk replies: 08/06/2020
We aim to deliver within 8 days. We understand that deliveries are taking longer than we'd like at present and thank you for your patience. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
31/05/2020
Date of order
15/04/2020
31/05/2020
Had to wait a long time for order Quality poor for price
3.00
Fair

peterhahn.co.uk replies: 01/06/2020
Thank you for your feedback. I'm sorry that you weren't happy with the quality. Please let us know where we fell short at service@peterhahn.co.uk. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
31/05/2020
Date of order
12/05/2020
31/05/2020
Sadly you always ask me to review things without any information about the items. It's possible this order was for some of the sandals I ordered. While lovely they were too high for me.
3.33
Fair

peterhahn.co.uk replies: 01/06/2020
Thank you so much for your feedback.

Date of publication
29/05/2020
Date of order
10/05/2020
29/05/2020
Still waiting for a refund
2.67
Fair

peterhahn.co.uk replies: 01/06/2020
We aim to process all refunds within 14 days of your returning your order. Please accept our apologies for any delay. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
23/05/2020
Date of order
04/05/2020
23/05/2020
Slow delivery but otherwise OK
3.33
Fair

peterhahn.co.uk replies: 26/05/2020
Thank you for your feedback. Delivery is normally within 8 days, stock permitting. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
15/05/2020
Date of order
15/05/2020
15/05/2020
Customer service is excellent, delivery takes longer than expected, goods are not always of expected quality.
3.33
Fair

peterhahn.co.uk replies: 18/05/2020
Stock permitting, we aim to deliver within 8 days. We understand that deliveries are taking a little longer than we'd like in the current situation. Thank you for your patience. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
15/05/2020
Date of order
26/04/2020
15/05/2020
delivery is too long
3.00
Fair

peterhahn.co.uk replies: 18/05/2020
Stock permitting, we aim to deliver within 8 days. We understand that deliveries are taking a little longer than we'd like in the current situation. Thank you for your patience. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
14/05/2020
Date of order
25/04/2020
14/05/2020
Delivery is always weeks and Not dsys
3.00
Fair

peterhahn.co.uk replies: 15/05/2020
Stock permitting, delivery is normally within 8 days. We apologise for any delay outside of this time frame. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
09/05/2020
Date of order
20/04/2020
09/05/2020
Reliable service & delivery. Very thin, poor quality fabric, had to return goods.
3.33
Fair

peterhahn.co.uk replies: 11/05/2020
Thank you for your feedback. I'm sorry that you were unhappy with the quality - we will pass your comments on to our buying team. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
29/04/2020
Date of order
10/04/2020
29/04/2020
Owing to the shut down I was pleased to received my delivery reasonably quickly
3.33
Fair

peterhahn.co.uk replies: 30/04/2020
Thank you for your feedback.

Date of publication
28/03/2020
Date of order
17/02/2020
28/03/2020
Order took a month to be delivered
3.33
Fair

peterhahn.co.uk replies: 30/03/2020
Please accept our apologies for such a long delay. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
27/03/2020
Date of order
08/03/2020
27/03/2020
Delivery ok but disappointed in quality of dress given how much it cost
3.00
Fair

peterhahn.co.uk replies: 30/03/2020
I'm so sorry to hear that you were disappointed with the quality. Please email service@peterhahn.co.uk with any other information you feel is pertinent and we will pass your comment son tour quality control department. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
24/03/2020
Date of order
03/03/2020
24/03/2020
I have been trying to shop from Peter Hann for a long time, but I am deterred from doing so since the do not have a straight forward way of ordering thing and shipping them to EU countries. It seems archaic to need to contact the service by phone and then give them my card details over the phone. I love the clothes and the variety, but just hope that shipment will improve soon.
3.33
Fair

peterhahn.co.uk replies: 25/03/2020
Thank you for your feedback. You can order online within many EU countries, France, Germany and Switzerland for example. Delivery to other countries is handled by our international colleagues who will give you a tailored delivery charged based on where you are. Please accept our apologies for the inconvenience. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
23/03/2020
Date of order
04/03/2020
23/03/2020
Still waiting for my refund, ten days plus since they received returned item. I find customer service not very helpful.

Will not be ordering from them again.
3.33
Fair

peterhahn.co.uk replies: 24/03/2020
Your refund was processed on 13/03/20. Please check your statement and if you cannot locate it, do call us on 0800 054 2120. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
20/03/2020
Date of order
01/03/2020
20/03/2020
I have already written to customer service complaining that after ordering 2 dresses which were described in your magazines and on line as having 43 length only to find they were 3 shorter. I wasted my time informing you that the first dress was too short and on ordering another in a different colour found that to be the same. The same dress I bought last year was the correct length.
3.00
Fair

peterhahn.co.uk replies: 23/03/2020
Please accept our apologies for the disappointment. I will ensure that your comments are passed on to our suppliers. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
18/03/2020
Date of order
28/02/2020
18/03/2020
Am still waiting for a refund for returned goods even though I have received an email from Peter Hahn saying that they have received the item. NOT GOOD ENOUGH. Will not buy again until this refund is received.
3.00
Fair

peterhahn.co.uk replies: 19/03/2020
I'm pleased to advise that your refund was processed on 13/03/2020. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
13/03/2020
Date of order
23/02/2020
13/03/2020
Rather slow on delivery, pleased with goods
3.00
Fair

peterhahn.co.uk replies: 16/03/2020
Thank you for your feedback. We aim to deliver within 8 days, stock permitting. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
13/03/2020
Date of order
21/02/2020
13/03/2020
There is always a huge delay in refunding for goods returned, although I haven't had the need to return often the delay in refunding means I will not be using Peter Hahn in the future.
3.00
Fair

Date of publication
11/03/2020
Date of order
21/02/2020
11/03/2020
I really like the quality of Peter Hahn goods and whilst I understand that they are shipped from Germany, delivery is very slow and refunds take an extraordinarily long time from receipt of goods to refund of monies.
3.33
Fair

peterhahn.co.uk replies: 12/03/2020
Thank you for your feedback. Delivery is normally within 8 days - stock permitting. We aim to process all refunds within 14 days of your returning the goods. Please accept our apologies for any disappointment. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
11/03/2020
Date of order
21/02/2020
11/03/2020
Delivery time is too long compared to other online retailers .
3.33
Fair

peterhahn.co.uk replies: 12/03/2020
We aim to deliver within 8 days, stock permitting. Please accept our apologies for any further delays. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
11/03/2020
Date of order
21/02/2020
11/03/2020
AM NOT GOING TO SEARCH THROUGH MY PURCHASES TO SEE WHAT YOU ARE ASKING ABOUT IF YOU CAN'T PUT MORE DETAIL ON YOUR REQUEST SO THAT I DON'T HAVE TO SPEND TIME LOOKING FOR WHAT AND WHEN AND FROM WHOM I BOUGHT SOMETHING. SORRY!
3.00
Fair

peterhahn.co.uk replies: 12/03/2020
Please accept our apologies for any inconvenience caused. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
09/03/2020
Date of order
19/02/2020
09/03/2020
far to slow with delivery
3.00
Fair

peterhahn.co.uk replies: 10/03/2020
Thank you for your feedback. Stock permitting, delivery is normally within 8 days. We apologise for any delays outside of this time frame. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
06/03/2020
Date of order
16/02/2020
06/03/2020
Disappointed with garment,as material appeared very poor for the type of garment it purported to be,Have returned for refund
3.33
Fair

Date of publication
01/03/2020
Date of order
11/02/2020
01/03/2020
Unfortunately the swimwear didn’t suit me, however the quality was ok compared to price.
3.00
Fair

peterhahn.co.uk replies: 02/03/2020
I'm sorry to hear that your purchase wasn't suitable for yourself. Thank you however, for taking the time to leave a review. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
27/02/2020
Date of order
08/02/2020
27/02/2020
the deliveries are sometimes slow, the quality is not always there, considering the price. In particular, the cotton used for the shirts/blouses is not of the best quality considering the high price.
Customer service is fine.
3.00
Fair

Date of publication
22/02/2020
Date of order
02/02/2020
22/02/2020
Delivery improving but still slow compared with other mail order companies.
Items are expensive and quality sometimes not so good.
3.33
Fair

Date of publication
16/02/2020
Date of order
25/01/2020
16/02/2020
Having telephoned Customer Services, I was told the offer code would be applied, and a refund forthcoming. My account received no refund, and the invoice by post post delivery showed no indication of a refund.
Puzzled by this.
3.00
Fair

peterhahn.co.uk replies: 17/02/2020
I'm sorry to hear this, please email your offer code to service@peterhahn.co.uk and I will arrange this for you. Kind regards, your PETER HAHN team.

Date of publication
14/02/2020
Date of order
22/01/2020
14/02/2020
I didn't receive the trousers I ordered. I am disappointed I know they have to come from Germany there was an item in the parcel that I didn't order.
I ordered these items on the 22nd January 2020 leaving lots of time until I needed them. One last item is on its way I wonder if it will arrive
3.00
Fair

peterhahn.co.uk replies: 17/02/2020
The remainder of your order was dispatched on 13/02/20 so should arrive shortly. Please accept our apologies for the delay. Kind regards, your PETER HAHN team.