Date of publication
20/08/2019
Date of order
20/08/2019
20/08/2019
Empty box received no help from customer service
1.00
Very Poor

Date of publication
02/07/2019
Date of order
02/07/2019
02/07/2019
MY TRAINERS STILL HAVEN'T ARRIVED ORDERED 14TH JUNE. DHL NOT ANSWERING MY MESSAGES, AND YOU DON'T CARE I WILL NOT BE ORDERING FROM YOU AGAIN.
1.00
Very Poor

addnature.co.uk replies: 03/07/2019
We are very sorry for the delay. We will check your order.

Date of publication
16/10/2018
Date of order
17/08/2018
16/10/2018
No goods delivered
1.00
Very Poor

addnature.co.uk replies: 19/10/2018
Unfortunately, the goods came back to us, we are very sorry.

Date of publication
03/10/2018
Date of order
03/10/2018
03/10/2018
Order placed 19th Sept with a 2-4 day delivery (paid for). today is the 3rd Oct & still waiting. The CS is appalling. They really could not care less and simply state it will arrive soon...
A refund has been refused despite not being able to give a delivery date. Addnature are more worried about their loss I've contacted my bank to recover my money, since i'm being ignored. AVOID
1.00
Very Poor

addnature.co.uk replies: 10/10/2018
We apologise for the experience you have had with your order. We've reviewed your case and see that a refund has been issued. As we work with delivery companies, if an issue occurs we must investigate and allow our partners time to respond. This process can take 14 days according to the carrier. Your refund was issued within 8 days of being highlighted to our team. Apologies again.

Date of publication
11/09/2018
Date of order
11/09/2018
11/09/2018
I still have not received my order I have sent an email and called several times trying to track my order down. Not happy with the service I have been given so far.
1.00
Very Poor

addnature.co.uk replies: 10/10/2018
We apologise sincerely for the delay of your package. Unfortunately we can’t access full control over your package after it has left our warehouse. Delays might occur for various reasons and we apologise. We can see that your order was delivered on 12/09/2018 We hope you enjoy your order.

Date of publication
11/09/2018
Date of order
11/09/2018
11/09/2018
I ordered a jacket. It was never dispatched from the warehouse. The customer service team were useless. I am still waiting for my refund.
1.00
Very Poor

addnature.co.uk replies: 10/10/2018
We apologise for the experience you have had with your order. We have contacted our shipping team regarding the issue and are pleased to confirm that your refund was processed.