Date of publication
11/12/2019
Date of order
11/12/2019
11/12/2019
DHL delivery was appalling. Kept changing tracking saying delivery had been refused/sent to a different address - total nonsense Had taken a day off work to take delivery and no attempt and no card posted. Eventually had to drive 20 mins each way to collect the bikes from the depot. Customer service unhelpful and totally useful. Very nice product but not worth the hassle.
Easier suppliers
2.33
Poor

Date of publication
07/10/2019
Date of order
30/09/2019
07/10/2019
Don't deliver , won't explain why not
2.33
Poor

bikester.co.uk replies: 10/10/2019
We cannot deliver to your address so we asked for an alternative address on 01.10. We have not received a reply from you yet.

Date of publication
25/06/2019
Date of order
17/06/2019
25/06/2019
Took five days to ship the order, this was blamed on a promotion being in place. But despite tell me that my order would be shipped on the 4th day it wasn't. Turns out the items are not shipped from the UK, and the DHL tracking says that the parcel still hasn't left Germany. I'll stick to Tredz or Wiggle next time.
1.50
Poor

bikester.co.uk replies: 12/07/2019
We are sorry that the orders are currently delayed during this sales period. I can see your order was shipped 4 days after it was placed and we will of course refund you entirely if these items arrive too late for their intended use. All our items are shipped from Germany.

Date of publication
25/04/2019
Date of order
25/04/2019
25/04/2019
Website was easy to use and purchase from.
Sadly the order was lost in shipping and the resultant customer service was less than helpful. The parcel eventually turned up damaged although the contents were ok.
Not a great overall experience and a reminder that price isn’t everything. Note this is a German site using a UK url.
2.33
Poor

bikester.co.uk replies: 12/07/2019
We apologise for the long delivery period for your order, this took 9 days, which is too long. Unfortunately DHL damaged the parcel and held it for inspection, we contacted DHL to check this for you and the parcel was delivered. We were unable to cancel this order since the parcel was with the carrier.

Date of publication
22/01/2019
Date of order
22/01/2019
22/01/2019
Very disappointing. The tools did not fit the bike.
I had to go to a specialist bike store to assemble the handle bars.
I will not recommend Bikester to any of my friends, family or colleagues.
1.67
Poor

bikester.co.uk replies: 06/03/2019
Dear Buyer, we are sorry to hear about your experience. We can see that you contacted our customer service who had advised going to a local bike store to have a look at the issue, and if you paid any costs up to 40 GBP this would be refunded. But we never had a response from you. If you have the Invoice please send this to the customer service team who will be happy to help.